De vacature is succesvol toegevoegd als favoriet.
Blog

Brys breidt dienstverlening uit met interim-HR-werkzaamheden

13 augustus 2024

Brys heeft haar dienstverlening uitgebreid met interim-HR-werkzaamheden. De interim-medewerkers staan klaar om bedrijven en organisaties bij te springen bij hun HR-vraagstukken. “Omdat we veel kennis hebben van het werkveld en de markt kunnen we bedrijven op een uitstekende manier helpen.”

De mensen van Brys werven al personeel (sales, finance, office, marketing en HR) voor bedrijven in de regio. Nu komt daar iets nieuws bij: bedrijven kunnen nu alle HR-zaken regelen voor ondernemers, bedrijven en organisaties. Johan Scheurwater, manager van Brys, licht toe. “We hebben drie (ervaren) collega’s beschikbaar die HR-interimklussen doen. Ze zijn bijvoorbeeld in te zetten als HR-adviseur, HR-businesspartner of recruitmentconsultant.

De collega’s zetten hun expertise voor kortere of langere periode in. Zij kunnen over HR-onderwerpen op niveau schakelen met een opdrachtgever.” Maar wat doen zij dan precies? “Alle denkbare HR-zaken. We maken bijvoorbeeld een personeelshandboek, zorgen dat de administratie op orde is of schrijven functieprofielen.” De doelgroep zijn vooral bedrijven in de Drechtsteden, Alblasserwaard, Lopikerwaard, Krimpenerwaard en Rijnmond. “Van klein MKB-bedrijf tot multinational.”

Een voorbeeld hoe bedrijven onlangs geholpen zijn heeft de manager van Brys bij de hand. “Bij een klant van ons zochten ze een HR-medewerker. Daar hebben we eerst een tijdje een interimmer geplaatst. Ondertussen zijn we gaan zoeken naar een geschikte kandidaat voor de openstaande functie. Toen we die gevonden hadden, hebben we de interimklus afgerond en kon de nieuwe werknemer aan de slag.”

Enthousiast

Het unieke aan de werkwijze aan Brys is de gerichte persoonlijke aandacht voor de klant. “Wat ons kenmerkt is dat wij precies weten wat een klant zoekt. Daar zetten een daar bij passende interimcollega op. Zij zijn gemotiveerde krachten die enthousiast zijn om een klus te klaren. Zij sparren ook regelmatig hier op kantoor met de collega’s van Brys zodat ze nog beter in hun werk worden.”
Brys staat altijd open voor nieuwe opdrachten. “Ik beloof niet dat we altijd iemand per direct beschikbaar hebben. Maar we staan altijd open voor een gesprek. We hebben veel mogelijkheden te bieden om HR-vraagstukken van bedrijven op te lossen.”

Voor meer informatie over de interim-HR-werkzaamheden, kan je contact opnemen met de mensen van Brys

Gerelateerde artikelen

Ben ik geschikt voor een kantoorbaan

Wanneer ben je geschikt voor een kantoorbaan?

Er is geen wet van Meden en Perzen die bepaalt of je geschikt bent voor een kantoorbaan. Wel zijn er duidelijke kenmerken waar een kantoorbaan meestal aan voldoet. Aan de hand daarvan kun je zelf beoordelen of een kantoorfunctie goed bij je past. Twijfel je of je geschikt bent voor een baan op kantoor? Dat […]

Lees artikel
Een man is op kantoor aan het werk.

Hoe werkt de winstuitkering in 2025?

Key Takeaways Winstuitkering is een financiële uitkering die organisaties geven wanneer er sprake is van gerealiseerde winst. In Nederland is winstuitkering niet verplicht, tenzij contractueel of via cao vastgelegd. Albert Heijn kent een vorm van winstuitkering die jaarlijks wordt bepaald op basis van bedrijfsresultaten. De winstuitkering Albert Heijn 2025 wordt vastgesteld na publicatie van de […]

Lees artikel
Nieuwe baan via Brys

Wat betekent inflatiecorrectie in 2026 voor jouw salaris?

Wat betekent inflatiecorrectie in 2026 voor jouw salaris? Ontdek hoe de verwachte inflatie van 2,5% tot 3% jouw koopkracht beïnvloedt, met praktische rekenvoorbeelden en sectoranalyse. Key Takeaways Inflatiecorrectie houdt de koopkracht op peil door aanpassing van lonen. Het CBS bepaalt jaarlijks de inflatie waarop de correctie wordt gebaseerd. Voor 2026 wordt een inflatie tussen 2,5% […]

Lees artikel