Secretaresse
Ben jij een organisatorische duizendpoot die altijd een oplossing vindt? Houd je van een afwisselende baan waarin jij als secretaresse het aanspreekpunt bent voor zowel collega’s als klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Ben jij op zoek naar front office vacatures? Ontdek bij Brys alle mogelijke functies zoals office manager binnen dit vakgebied. Wij begeleiden jou graag bij het vinden van een nieuwe uitdaging!
Filters
Ben jij een organisatorische duizendpoot die altijd een oplossing vindt? Houd je van een afwisselende baan waarin jij als secretaresse het aanspreekpunt bent voor zowel collega’s als klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Ben jij gespecialiseerd in civiel recht en zoek je een mooie uitdaging bij een internationaal bedrijf? Dan is dit een prachtige kans voor jou..
Connect met je vrienden van Brys. Kom in ons netwerk en vind de baan die bij je past!
Gaaf en dynamisch, geen dag is hetzelfde! Dat is wat je vertelt over jouw functie op verjaardagen! Je werkt als Service Coördinator bij een Internationaal bedrijf aan de Nieuwe Maas in Rotterdam.
Jij wordt als product expert een onmisbare schakel voor onze opdrachtgever! Je gaat werken bij een energievergelijker in Amsterdam. Dit is een administratieve functie waarin je dagelijks bezig bent bent het actueel houden van de verschillende tarieven en contractvoorwaarden voor verschillende energieleveranciers.
Digitale omgeving, webshop beheer, E-commerce en dat al in een digitale online omgeving waar jij als E-Commerce Manager de klanten inspireert, productinformatie aanbied en de mogelijkheid aan klanten biedt om via self-service-opties gegevens in te zien zoals orderhistorie en facturen.
Heb jij al wat vlieguren gemaakt gemaakt op de financiële administratie en kent een boekhouding geen geheimen voor jou? Voor 20 tot 32 uur per week hebben we een functie als Financieel Administratief Medewerker.
Officemanager, administratief medewerker, planning, kwaliteitsmanagement zijn rollen die jou als officemanager aanspreken. Elke dat bij een bak koffie start jij je computer op. Je hebt je mail nog niet geopend of de bel gaat en een afspraak staat voor de deur. Als officemanager, secretaresse of administratief medewerker ben jij het middelpunt van de centrale processen voor […]
Voor een toonaangevend bedrijf in Aalsmeer zijn wij op zoek naar een administratief medewerker. Als administratief medewerker ga je werken bij een bedrijf dat actief is in het soepel laten verlopen van logistieke processen binnen diverse sectoren zoals de bouw, haven, industrie en logistiek.
Ben jij een echte puzzelaar en weet je elke puzzel op te lossen? Dan is deze rol als service planner op jouw lijf geschreven!
Samen met je vijf collega’s die werken als monteur in de buitendienst ga je zorgdragen voor het installeren, onderhouden en keuren van geleverde producten.
Wil je jouw carrière in de front office naar een hoger niveau tillen en de mogelijkheid hebben om door te groeien tot office manager bij een commercieel bedrijf in de omgeving? Dan heeft Brys de perfecte vacatures voor jou! Brys, een toonaangevend bedrijf in de regio, biedt jou de kans om jouw organisatorische vaardigheden en leiderschapspotentieel te benutten.
Als front office medewerker speel je een cruciale rol in het creëren van een positieve eerste indruk voor bezoekers en klanten. Je bent verantwoordelijk voor het ontvangen van gasten, het beantwoorden van telefoongesprekken, het beheren van de agenda en het ondersteunen van de dagelijkse kantooractiviteiten. Door jouw vriendelijke en professionele benadering zorg je ervoor dat elke interactie met klanten en collega’s soepel verloopt.
Bij Brys geloven we in groei en ontwikkeling. We bieden mogelijkheden voor interne training en begeleiding, zodat je de vaardigheden kunt verwerven die nodig zijn om door te groeien tot office manager. Je zult de kans krijgen om leiding te geven aan het front office-team, budgetten te beheren, projecten te coördineren en een breed scala aan operationele taken te beheren.
Als werving- en selectiebureau begrijpen we bij Brys dat het personeelsbeheer van essentieel belang is voor het succes van elke organisatie. HR managers spelen hierbij een cruciale rol door ervoor te zorgen dat het personeel tevreden en productief is. In deze blog werpen we een blik op wat een HR manager doet en waarom deze […]
Bij Brys weten we hoe essentieel een accountmanager is voor elke organisatie. Een accountmanager draagt bij aan het succes van bedrijven door klantrelaties te beheren en nieuwe zakelijke kansen te creëren. In deze blog bespreken we de rol van een accountmanager en waarom deze functie zo belangrijk is. Wat is een Accountmanager? Een accountmanager is […]
Je kan bijna zeker stellen dat het áltijd spannend is voor een nieuwe medewerker op de eerste werkdag. Het verwelkomen van iemand gaat dan ook verder dan een handtekening bij de ondertekening van het contract. Het is het begin van een relatie die bijdraagt aan het succes van jouw bedrijf. Voor een eerste indruk krijg […]
Bekijk wat mensen zeggen over de front office vacatures bij jou in de buurt!
“Brys staat open om verder te kijken dan het cv alleen, ze gaan écht in gesprek met de persoon om een zo goed mogelijke match te kunnen realiseren.“
Via Brys heb ik een jaar als Interim Supply Chain Manager gewerkt.
“Korte lijnen”, “snel schakelen” , een “mensgerichte aanpak” zijn steekwoorden die mij te binnen schieten.
Ik kan Brys een ieder aanbevelen
In contact gekomen met Brys omdat ik toe was aan een nieuwe uitdaging! Nu heb ik ruim een jaar een fijne nieuwe werkgever dankzij de bemiddeling van Brys!
Dankzij Ruben een fijne nieuwe baan gevonden! Ruben heeft oog voor jou als persoon en kijkt verder dan alleen studie en ervaring. Ik heb het contact als zeer prettig ervaren.
Brys is een hele fijne organisatie die mij heeft geholpen aan een leuke passende baan. Het contact was heel fijn met willemieke, alles wordt met stapjes aan je doorgegeven. Er wordt aan je gedacht bij Brys, je wordt echt netjes terug gebeld en zelfs even voor of na een gesprek heb je contact om nog wat kleine vragen door te nemen.