De vacature is succesvol toegevoegd als favoriet.
Toon vacatures

Vacatures Administratief medewerker

Filters
Filters
Filters
Sorteer op:

Filters

Filters herstellen

Financieel Medewerker

Schelluinen
3500 - 4000
32 -
40 uur
MBO

Ben jij die allround financieel medewerker die op zoek is naar een zelfstandige functie binnen een gezellig en hardwerkend officeteam? Lees dan snel verder

Administratief medewerker

Gorinchem
2300 - 2700
40 uur
MBO

Ben jij die administratieve kracht die een baan zoekt in de maritieme sector? Dan is deze functie echt iets voor jou. Lees snel verder…

Document Controller

Schelluinen
2000 - 3000
40 uur
MBO

Kan jij nauwkeurig te werk gaan en ben jij op zoek naar een administratieve functie? Dan is deze vacature echt iets voor jou. Lees snel verder!

Sluit je aan bij ons netwerk

Moeite met het vinden van juiste vacature. Kom in ons netwerk en vind de baan die bij je past!

Aanmelden

Office manager

Papendrecht
3200 - 4000
40 uur
MBO

Office, een woord dat jou als Office Medewerker, Office Assistent, Office Manager of Administratief Medewerker als een ‘speeltuin’ in de oren klinkt. Administratieve ondersteuning, projectdocumenten, planning en voorraadbeheer zijn onder andere jouw taken.

Administratief medewerker niks voor jou?

Ben je erachter gekomen dat administratief medewerker toch niks voor jou is. Bekijk dan alle commerciële functies die worden aangeboden door Brys om de juiste uitdaging te vinden die bij jou past!

Alle administratieve vacatures

Professional spreken bij jouw vraagstuk?

Zou jij graag willen sparren met een professional bij jouw vraagstuk in de zoektocht naar een nieuwe uitdaging. Onze professionals staan je graag te woord. Neem gerust contact met ons op!

Contact

Wat is een administratief medewerker?

Een administratief medewerker is iemand die binnen een organisatie verantwoordelijk is voor diverse administratieve en ondersteunende taken. Deze functie kan variëren afhankelijk van de sector en het bedrijf, maar over het algemeen houdt een administratief medewerker zich bezig met het organiseren, verwerken en archiveren van informatie.

Enkele kerntaken en verantwoordelijkheden van een administratief medewerker kunnen zijn:

  1. Data-invoer: Het invoeren van gegevens in computersystemen, zoals klantinformatie, facturen, bestellingen of andere relevante gegevens.
  2. Documentbeheer: Het opstellen, kopiëren, sorteren en archiveren van documenten.
  3. Correspondentie: Het beantwoorden van e-mails, brieven en telefoontjes. Ook het opstellen van standaardbrieven of notities kan tot de taken behoren.
  4. Agendabeheer: Het plannen van afspraken, vergaderingen en evenementen voor collega’s of leidinggevenden.
  5. Facturatie: Het voorbereiden, versturen en verwerken van facturen.
Vrouw die blij is met een kop koffie in haar handen.
Brys

Reviews administratief medewerker

Bekijk wat mensen zeggen over de administratief medewerker functies van Brys.