Financieel Administratief Medewerker
Boekhouden in bij een bedrijf in de boekensector! Sta jij te boek als een uitstekend financieel administratief medewerker? Lees dan snel verder!
Filters
Boekhouden in bij een bedrijf in de boekensector! Sta jij te boek als een uitstekend financieel administratief medewerker? Lees dan snel verder!
Hé financiële topper, sta jij te trappelen om in Alblasserdam bij een leuk bedrijf de financiën op orde te krijgen? Samen met 3 collega’s ben je verantwoordelijk dat de financiële administratie tot twee cijfers achter komma klopt.
Connect met je vrienden van Brys. Kom in ons netwerk en vind de baan die bij je past!
Heb jij al wat vlieguren gemaakt gemaakt op de financiële administratie of ervaring als officemanager en kent een boekhouding geen geheimen voor jou? Voor 20 tot 32 uur per week hebben we een functie als Financieel Administratief Medewerker.
Als Administratief medewerker bij een online fashion boutique speel je een belangrijke rol in het ondersteunen en bevorderen van een gezonde financiële situatie voor dit mode bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse, operationele financiële taken en controles.
Jij wordt als product expert een onmisbare schakel voor onze opdrachtgever! Je gaat werken bij een energievergelijker in Amsterdam. Dit is een administratieve functie waarin je dagelijks bezig bent bent het actueel houden van de verschillende tarieven en contractvoorwaarden voor verschillende energieleveranciers.
Ben jij nauwkeurig en vind jij het leuk om als Administratief Medewerker bij te dragen aan tevreden klanten? Dan is deze functie bij dit groeiende en gezellige bedrijf echt iets voor jou!
Heb jij al wat vlieguren gemaakt gemaakt op de financiële administratie en kent een boekhouding geen geheimen voor jou? Voor 20 tot 32 uur per week hebben we een functie als Financieel Administratief Medewerker.
Voor een toonaangevend bedrijf in Aalsmeer zijn wij op zoek naar een administratief medewerker. Als administratief medewerker ga je werken bij een bedrijf dat actief is in het soepel laten verlopen van logistieke processen binnen diverse sectoren zoals de bouw, haven, industrie en logistiek.
Als Project Administrator ben je de sleutelfiguur die bijdraagt aan het succes. Je bent een data-wizard die gegevens verzamelt, de financiële status en projectplanning nauwlettend in de gaten houdt en strakke rapportages opstelt. Maar dat is niet alles. Je bent ook de probleemoplosser die knelpunten signaleert en alle betrokkenen op de hoogte houdt.
Financiële administratie, loonadministratie, bankboekingen en facturen zijn dingen die jou aanspreken. Ben je ook nog eens parttime beschikbaar en woon je in de omgeving van Hardinxveld-Giessendam? Bij een vastgoedontwikkelaar in de regio zoeken we dus een parttime administratief medewerker.
Als financieel administratief medewerker, bij een internationaal bedrijf gevestigd in het waterrijke Dordrecht verzorg jij samen met jouw directe collega’s de gehele financiële administratie. Ook heb je regelmatig contact met jouw collega’s uit bijvoorbeeld Italië, Frankrijk, Letland enzovoorts. Een mondje Engels spreken is dus wel een must.
Ben je erachter gekomen dat administratief medewerker toch niks voor jou is. Bekijk dan alle commerciële functies die worden aangeboden door Brys om de juiste uitdaging te vinden die bij jou past!
Alle administratieve vacaturesZou jij graag willen sparren met een professional bij jouw vraagstuk in de zoektocht naar een nieuwe uitdaging. Onze professionals staan je graag te woord. Neem gerust contact met ons op!
ContactEen administratief medewerker is iemand die binnen een organisatie verantwoordelijk is voor diverse administratieve en ondersteunende taken. Deze functie kan variëren afhankelijk van de sector en het bedrijf, maar over het algemeen houdt een administratief medewerker zich bezig met het organiseren, verwerken en archiveren van informatie.
Enkele kerntaken en verantwoordelijkheden van een administratief medewerker kunnen zijn:
Bekijk wat mensen zeggen over de administratief medewerker functies van Brys.
“Brys staat open om verder te kijken dan het cv alleen, ze gaan écht in gesprek met de persoon om een zo goed mogelijke match te kunnen realiseren.“
Via Brys heb ik een jaar als Interim Supply Chain Manager gewerkt.
“Korte lijnen”, “snel schakelen” , een “mensgerichte aanpak” zijn steekwoorden die mij te binnen schieten.
Ik kan Brys een ieder aanbevelen
In contact gekomen met Brys omdat ik toe was aan een nieuwe uitdaging! Nu heb ik ruim een jaar een fijne nieuwe werkgever dankzij de bemiddeling van Brys!
Dankzij Ruben een fijne nieuwe baan gevonden! Ruben heeft oog voor jou als persoon en kijkt verder dan alleen studie en ervaring. Ik heb het contact als zeer prettig ervaren.
Brys is een hele fijne organisatie die mij heeft geholpen aan een leuke passende baan. Het contact was heel fijn met willemieke, alles wordt met stapjes aan je doorgegeven. Er wordt aan je gedacht bij Brys, je wordt echt netjes terug gebeld en zelfs even voor of na een gesprek heb je contact om nog wat kleine vragen door te nemen.