De vacature is succesvol toegevoegd als favoriet.
Toon vacatures

Vacatures Administratief medewerker

Filters
Filters
Filters
Sorteer op:

Filters

Filters herstellen

Administratief Medewerker

Gorinchem
2500 - 3500
43.75 uur
HBO / WO

Als Project Administrator ben je de sleutelfiguur die bijdraagt aan het succes. Je bent een data-wizard die gegevens verzamelt, de financiële status en projectplanning nauwlettend in de gaten houdt en strakke rapportages opstelt. Maar dat is niet alles. Je bent ook de probleemoplosser die knelpunten signaleert en alle betrokkenen op de hoogte houdt.

Financieel Administratief Medewerker

Hardinxveld-Giessendam
2600 - 3500
24 uur
MBO

Financiële administratie, loonadministratie, bankboekingen en facturen zijn dingen die jou aanspreken. Ben je ook nog eens parttime beschikbaar en woon je in de omgeving van Hardinxveld-Giessendam? Bij een vastgoedontwikkelaar in de regio zoeken we dus een parttime administratief medewerker.

Financieel Administratief Medewerker

Dordrecht
3200 - 3500
40 uur
MBO

Als financieel administratief medewerker, bij een internationaal bedrijf gevestigd in het waterrijke Dordrecht verzorg jij samen met jouw directe collega’s de gehele financiële administratie. Ook heb je regelmatig contact met jouw collega’s uit bijvoorbeeld Italië, Frankrijk, Letland enzovoorts. Een mondje Engels spreken is dus wel een must.

Sluit je aan bij ons netwerk

Moeite met het vinden van juiste vacature. Kom in ons netwerk en vind de baan die bij je past!

Aanmelden

Administratief Medewerker

Gorinchem
2350 - 3500
40 uur
MBO

Werk jij graag met data en kun je nauwkeurig werken? Dan is deze rol op je lijf geschreven!

Secretaresse

Utrecht
2500 - 3000
32 -
40 uur
MBO

Officemanager, secretaresse, allround administratief medewerker of telefoniste; voor deze afwisselende functie is moeilijk één naam te kiezen! Maar dat is dan ook waar jij van houdt: afwisseling.

Administratief Medewerker

Utrecht
2000 - 3000
24 -
40 uur
MBO 3

Ben jij nauwkeurig en vind jij het leuk om als Administratief Medewerker bij te dragen aan tevreden klanten? Dan is deze functie bij dit groeiende en gezellige bedrijf echt iets voor jou! 

Office manager

Papendrecht
3200 - 4000
40 uur
MBO

Office, een woord dat jou als Office Medewerker, Office Assistent, Office Manager of Administratief Medewerker als een ‘speeltuin’ in de oren klinkt. Administratieve ondersteuning, projectdocumenten, planning en voorraadbeheer zijn onder andere jouw taken.

Administratief Medewerker

Schelluinen
2600 - 3300
40 uur
MBO 3-4

Ben jij een spin in het web? In deze gevarieerde baan als administratief medewerker ben je werkzaam voor verschillende afdelingen van de organisatie.

Financieel Medewerker

Schelluinen
3500 - 4000
32 -
40 uur
MBO

Ben jij die allround financieel medewerker die op zoek is naar een zelfstandige functie binnen een gezellig en hardwerkend officeteam? Lees dan snel verder

Administratief medewerker

Gorinchem
2300 - 2700
40 uur
MBO

Ben jij die administratieve kracht die een baan zoekt in de maritieme sector? Dan is deze functie echt iets voor jou. Lees snel verder…

Document Controller

Schelluinen
2000 - 3000
40 uur
MBO

Kan jij nauwkeurig te werk gaan en ben jij op zoek naar een administratieve functie? Dan is deze vacature echt iets voor jou. Lees snel verder!

Administratief medewerker niks voor jou?

Ben je erachter gekomen dat administratief medewerker toch niks voor jou is. Bekijk dan alle commerciële functies die worden aangeboden door Brys om de juiste uitdaging te vinden die bij jou past!

Alle administratieve vacatures

Professional spreken bij jouw vraagstuk?

Zou jij graag willen sparren met een professional bij jouw vraagstuk in de zoektocht naar een nieuwe uitdaging. Onze professionals staan je graag te woord. Neem gerust contact met ons op!

Contact

Wat is een administratief medewerker?

Een administratief medewerker is iemand die binnen een organisatie verantwoordelijk is voor diverse administratieve en ondersteunende taken. Deze functie kan variëren afhankelijk van de sector en het bedrijf, maar over het algemeen houdt een administratief medewerker zich bezig met het organiseren, verwerken en archiveren van informatie.

Enkele kerntaken en verantwoordelijkheden van een administratief medewerker kunnen zijn:

  1. Data-invoer: Het invoeren van gegevens in computersystemen, zoals klantinformatie, facturen, bestellingen of andere relevante gegevens.
  2. Documentbeheer: Het opstellen, kopiëren, sorteren en archiveren van documenten.
  3. Correspondentie: Het beantwoorden van e-mails, brieven en telefoontjes. Ook het opstellen van standaardbrieven of notities kan tot de taken behoren.
  4. Agendabeheer: Het plannen van afspraken, vergaderingen en evenementen voor collega’s of leidinggevenden.
  5. Facturatie: Het voorbereiden, versturen en verwerken van facturen.
Vrouw die blij is met een kop koffie in haar handen.
Brys

Reviews administratief medewerker

Bekijk wat mensen zeggen over de administratief medewerker functies van Brys.